27 Şubat 2012 Pazartesi

Doğum günü, Tavşan Pasta ve yine Çitli Ev:)

Gülsima'nın 4. yaş doğumgününü de ailece kutladık. Tabii her zamanki gibi babanne ve anneanne tarafıyla halam, amcam ve babannem de vardı. Edanur da olunca her zamanki gibi çok mutlu oldu Gülsima. Bu seneki pastamızı evde yaptık. İnternette şekil olarak gördüğüm yapımı çok kolay, görüntüsü de çok güzel olan tavşan pastamızı yaptık Gülsimayla. Her gelene "sürpriiiiz" deyip buzdolabını açıp göstermesi görülmeye değerdi:)

Şimdilik sadece pastanın resmini koyabiliyorum. Gülsima'nın mutluluk resimleri makinemizde kaldı:)


Çitli evimizin resmini koymazsam olmaz. Babamız Gülsima'ya hediye olarak almış bu maket evi. "Senin yerine aldım" dedi. Tabii görünce bayıldım bu eve. Gülsima'nın pek dikkatini çekmedi açıkçası. Ama ben bu evi kendime alınmış olarak kabul ediyorum:)
İşte hayallerimdeki çitli ev:)


NOT: Çitli ev merakımı şu ve şu yazılarımda görebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails