22 Ağustos 2010 Pazar

Yırtma Oyunu Sonucu Oluşan Çöp Adam

Bugün pazar günü olması dolayısıyla minik kuşumla bol bol vakit geçirme imkanımız oldu. Ne zamandır aklımda olan kağıt yırtma oyunu oynadık. Gördüğünüz üzere bilimum gazete ve reklam dergilerini Gülsima'nın önüne yığdım ve birlikte yırtmaya başladık.




Yırttığımız kağıt parçalarından çöp adam yapmaya karar verdik. Parçaları poşete doldurup ağzını bağladık.




Gülsima'dan çöp adam için bir kağıda ağız, burun ve göz çizmesini istedim. O çizdi, ben de kesip yapıştırdım.





 İşte odasındaki yerini aldı:


Gülsima bu sırada benim eski çocukluk şarkımı söylüyordu, ama Gülsimacasını:)

"İstanbul'un parkında,
Yıldızların altında,
Ben Gülsima'yı sevdim
İki buçuk yaşında"

Şarkıyı kendince bu tarz bir şiire dönüştürmesi beni hem şaşırttı hem de sevindirdi:)

1 yorum:

  1. Çöp adamınız çok güzel olmuş Fethiyecim. Kağıt yırtmak el kaslarını en çok güçlendiren aktiviteymiş. hemde çok eğlenceli özelliklede yırtılmış parçalar havalara saçılıyorsa :D

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails