20 Kasım 2008 Perşembe

9 Aylığım, Bakın Neler Yapıyorum


Şu anda 9. ayımın içindeyim ve her geçen gün yeni birşeyler öğreniyorum ve uyguluyorum. İşte yapabildiklerim:


- Babamı tanıyorum ve annem "baban nerede?" diye sorunca babama bakıp onu sevindiriyorum:)


- Annem "haydi bay bay yap" deyince elimi sallayarak bay bay yapıyorum. Annem albümdeki resmime baybay yaptırdığı için o resmi her görüşümde baybay yapıyorum.


- Ayakta "tay tay" durabiliyorum.


- Alkış yapmamı istediklerinde alkış yapıyorum.

- Dayımın diz üstü bilgisayarını karıştırıyorum.



- Şarkı sesi duyduğumda sesimle tempo tutuyor ve sallanmaya başlıyorum.


- "Haydi şarkı söyle" dediklerinde iki yana sallanmaya başlıyor ve ses çıkartıyorum.


- Annemin bana söylediği şarkıları başka yerde duyunca tanıdığım için tepki gösteriyorum.


- Annem herhangi bir nesneye "cici" yap dediğinde elimle cici yapıyorum.


- "Fış fış kayıkçı" oyununu oynuyorum.


- Birisi için "gel" dendiğinde elimle gel hareketi yapıyorum. Bunu ilk defa dayım Amerika'dayken öğrendim. "Gel dayısı gel" dediklerinde elimle onu çağırmaya başlamıştım.


- Elektrik süpürgesinin sesinden korkuyorum. Bu sebeple annem beni kucağına alarak evi süpürüyor:)


- Emeklediğimi söylememe gerek yok zaten:) Tutunarak kalkma işini de çok önceden yapmıştım:)


- "Baba" ve "dede" kelimelerini söylüyorum.


- Bazı oyuncaklarımı tanıyorum.


Daha yapabildiğim çok şey var ama onları da yazarsam sayfaya sığmayayabilir:)) Onlar da başka sefere artık:)


1 yorum:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails