28 Şubat 2008 Perşembe

Hoşgeldim Dünya'ya

28.02.2008 tarihinde Dünya'ya gözlerimi ilk açtığımda hemşirenin anneme saat 20.35 dediğini duydum . Ve ben dünyaya gelmiştim. Annemin hayatındaki en mutlu günüydü o gün. Birazcık sıkıntı versem de onun ve babamın yüzündeki memnuniyeti görmek dünyalara değermiş.

Babamla da ilk olarak hemşirenin kucağında yıkama odasına giderken karşılaştım. Onu ilk gördüğümde ilk defa baba olan babamın heyecanını hissederek dikkatlice bakmaya başladım ona. O da bu bakışlarımı görmüş olacak ki sürekli beni ilk gördüğü anı söylüyor herkese.

İlk gün bütün sülaleyi topladım hastaneye. Çok mutluyduk hepimiz. Mustafa dedem benim ilk resmimi çekti. Çok da güzel poz vermişim:)

Hoş gelmişim Dünya'ya..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails