12 Şubat 2010 Cuma

Tin Tin Tinimini Hanım

İki yaşında sayılırım artık. Annem bana “Sen küçük hanımsın, hem de Tin Tin Tinimini Hanımsın” diyor. Bu şarkıyı çok seviyorum. Annemden bu şarkıyı söylemesini istiyorum hep. Selma Halam’ın getirdiği çocuk şarkıları CD’sinin içinde var. Ayrıca Ali Baba’nın Çiftliği, Postacı, Minik Kurbağa şarkılarını da söyleyebiliyorum artık. Sebze ve Meyveler şarkısını da söyleyebiliyorum hiç takılmadan. Ama annemden en çok söylemesini istedğim şarkı “Benim annem, güzel annem, beni al kollarına..” Annem de beni kucağına alarak söylüyor bu güzel şarkıyı. Bir taraftan da beni seviyorJ Uyurken de en çok “Yattım Sağıma Döndüm Soluma” ilahisini dinlemek hoşuma gidiyor. “Döndüm Solumayı söyleee” diyorum anneme.


Konuşmalarım daha bir anlam kazandı. Artık herkes anlayabiliyor beni. Geçen gün bir mağazaya gittik annem ve babamla. Oradaki amca ismimi sordu. Ben de söylemedim. O da “Ayşe mi?, Hülya mı? Eda mı? Ben de her seferinde “çık” yaptım, en sonunda dayanamayıp “Gülsima” dedim. O da bana dergi hediye etti. Ayrıca alışveriş merkezinde bir kitap standı vardı. En çok o bölüm ilgimi çekti. Annemle birlikte kitaplara baktık.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails