21 Ağustos 2011 Pazar

Sadaka Kutumuz


Ramazan ayında verilen sadakanın diğer aylarda verilen sadakaya nazaran daha çok faziletinin olduğunu biliyoruz. Bu güzel ayda bulunmamız hasebiyle evimizde bulunan sadaka kutusunu açmak istedim. İçerisindeki paraları saymak için gruplara ayırdım. O sırada Gülsima da yanımdaydı ve kendisi yapmak istedi. Ben de sadakanın öneminden bahsettim kızıma. Özellikle şu zamanlarda Somali’de açlık çeken yavrucuklardan bahsettim ve bu paraları aç olan, yiyecek bulamayan fakir çocuklara göndereceğimizi söyledim. Sonra “anne benim kumbaramdakileri de koyalım” dedi. Dünya şeklindeki kumbarasını getirip onun içindeki paraları da ortaya boşalttık.




5 kr, 10 kr, 25 kr, 50 kr ve 1 TL olarak gruplara ayırmıştım. Onları bir güzel sıraladı yavrucum. Sonra onları aşağıdaki şekilde gruplandırıp bantladık. Hiç aklımda olmayan bu küçük  etkinlik yavrumdaki merhamet hislerinin bir kat daha ortaya çıkmasına sebep oldu.Umarım Gülsimam’ın parası da aç bir çocuğun doymasına vesile olur.




NOT: Amacımız sadaka olduğu için paraları dizmesine izin verdim. Yoksa paralarla oynaması sağlık açısından uygun değildir.

1 yorum:

  1. ooyyy.kurban olsun teyzesi onun minik yüregindeki merhamete..
    tahasmama

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails