31 Ekim 2009 Cumartesi

Oyuncaklarıma isim bile koyuyorum artık



Konuşmayı çok seviyorum. Bazı söylediklerimi hemen anlamasalar da ben herşeyi konuşuyorum artık. Geçen gün ayıcığıma, kaplumbağama ve bebeğime isim koydum. Annem "kızım ayıcığın ismi ne olsun?" dedi. Ben de düşündüm düşündüm ve "Cicim" dedim. Annem çok şaşırdı. Sanırım birşey söyleyeceğimi hiç beklemiyordu:) Sonra, "kaplumbağanın adı ne olsun?" dedi. Ben de "Kale" dedim:) Yani Selma halamın yaptığı kaplumbağama ve amcamın aldığı ayıcığıma isim koydum.  Bebeğime de "Ayşe" ismini koydum.


Annem babam bana "maşallah kızım sen çok akıllısın" diyor. Bazı dini bilgileri de öğrendim. Annemle babam bana soruyorlar: "Kızım dinimiz ne?" "İslam", "Kitabımız?" "Kur'an", "Kıblemiz neresi?" "Kâbe", "Bizi kim yarattı?" "Allah", "Allah kaç?" "Bir", "İslamın şartı kaç?" "Beş"

Her geçen gün birşeyler öğreniyorum. Yeni şarkılar oyunlar öğreniyorum. Edanur bana "Kutu kutu pense" oyununu öğretti, çok hoşuma gitti.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails