28 Şubat 2011 Pazartesi

Gülsimam 3 Yaşında




Hayatımın nuru, gülyüzlü minik yavrum.. Gülsimam benim..

Üç sene önce bugün hayatımızın en mutlu günüydü bizim için. İlk defa anne ve baba olma mutluluğunu yaşattın sen babana ve bana..


O günden itibaren hayatımızın anlamı ve yaşam kaynağımız sen oldun.. Mutluluğumuza mutluluk katıyorsun ikimize birden sarılıp “sizi çok seviyorum” derken..


Biz de seni çok seviyoruz. İyiki doğdun canım kızım..


...


Bu seneki doğum günümüzde de yavrumun sevdiği kişilerle biraraya geldik. Anne, baba, babanne,dedeler, anneanne, dayı, amca,teyze, Hacer hala, Selma hala ve Edanur.


Edanur gelene kadar kimseye yüz vermedi. Ama kapıda onu görünce sevincinden yerlere yattı:) Ve bütün gece hiç bıkmadan usanmadan oyun oynadılar Edanurla.




Öncelikle teyzesiyle birlikte pastasını almaya gittiler. Çok mutlu oldu pastayı görünce. Birlikte seçtik pastamızı da.. Pastasını kendi kesti ve Edanurla birlikte çatalladılar:)

İki sene önce burada bir yaşına girerken aynı sehpanın önünde masum masum etrafa bakınışı geldi aklıma. O zaman herşeyi Kaan yapmıştı Gülsima adına şimdi ise pastasını bile kendi kesebiliyor. Ne kadar da büyüdü yavrucum.



Hediye faslında da biraz şımarıklık yaptı ufaklık. Daha açmadan "ben bunları beğenmedim" demesin mi. Ama sonradan çok sevindi hediyelere. Eee bu kadar ilgiyi görünce çok normaldir yaptıkları:)

İşte hediyelerimiz:


Çeşit çeşit bebekler: Babasından, Hanife neneden, Hacer haladan, Yasin amcadan, Bünyamin amcadan..

Babasından lunapark (Gülsima'nın diliyle). Bal toplayan ayıcıklar:



Benim buradan aldığım çanta ev.. Küçüklüğümden beri iki katlı ev şekilleri çok hoşuma gitmiştir. Görünce de kızıma almak istedim. Ama kenarları iple bağlandığı için Güsima için pek pratik değil. Süs olarak daha güzel görünüyor:)




Edanur'dan gözlük şeklinde taç..Çok şık...



Vee.. Kıyafetlerimiz..
Anneanne, babanne, dayı, teyze, dedeler ve Selma haladan..










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails