10 Ocak 2012 Salı

Gülsima'nın rüyası

Gülsima ilk defa bir rüyasını anlattı bana. Dün akşam işten babannesine gittiğimde heyecanla beni karşıladı ve rüyasını anlatmaya başladı. "Anne seninle BİM'e gidiyormuşuz. Karşıdan karşıya geçerken sen cüzdanını düşürmüştün. Sonra bakıyorsun cüzdanın yok. Ben cüzdanını bulup sana veriyorum. O sırada yanımızda bir bebek arabasında erkek çocuk var. Erkek çocuk bebek arabasına binmiş:) Kendi sürüyor arabayı. O çocukla beraber veriyoruz cüzdanı sana"

İşte böyle bir rüyaydı. İlk defa anlattığı bu rüyayı bloğunda saklamak istedim. Hayırlara çıksın inşallah:)

2 yorum:

  1. hayirdir canim hayir:) kardes gelecektir de belki guzel kizima malum olmustur:)

    YanıtlaSil
  2. Hayır olur inşallah Kübracım:)
    Rabbim hayırlı zamanda nasip etsin diyelim:)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails