29 Aralık 2010 Çarşamba

Gülsima ile Röportaj (2,5 Yaş)


Bir annenin bloğunda görünce bu fikir ilgimi çekti ve ben de minik kuşumla röportaj yapmaya karar verdim. Sorduğum sorulara samimiyetle, sonlara doğru da biraz sıkılarak cevap verdi ama genel olarak güzel geçti.

Önce kendisiyle röportaj yapmak istediğimi ve bazı sorular soracağımı söyledim. "Tamam" deyince sorulara başladık. İşte sorularımız ve verdiği cevaplar:

1. Adın ne kızım? Gülsima



2. Kaç yaşındasın? İki buçuk


3. Annenin adı ne? Benimle dalga geçercesine Tuğba diyor. Kızım benim adımı bilmiyor musun deyince Fethiye diyor gülerek


4. Babanın adı ne? Latif


5. Annen nerede çalışıyor? Türkiye Finans’da


6. Annenin mesleği nedir? Türkiye Finans Mühendisi diyor gülerek


7. Baban nerede çalışıyor? İnşaatta


8. Babanın mesleği ne? İnşaat mühendisi (Bu cevaba şaşırdım doğrusu. Böyle birşey öğretmemiştik. Endüstri Mühendisi olduğunu biliyordu ama inşaat işleriyle uğraştığı için bu şekilde yakıştırdı sanırım yavrucum:)


9. Biz nerede oturuyoruz? Kaynarca’da


10. En sevdiğin oyuncağın hangisi? Sarı ördek (Her zaman oynadığı oyuncak değil ama cevabı bu şekilde oldu.. Sonra getirmek için odasına gitti)


11. En sevdiğin yemek? Kurabiye, ikinci soruşumda "fasülye" dedi. HAngi fasülye diye sorduğumda ise "kuru fasülye" dedi:)


12. En sevmediğin yemek? Tatlı


13. En sevdiğin kıyafetin? Pembe dedi. Hangi pembe? diye sorduğumda Asuman teyzenin aldığı çiçekli diye cevap verdi.


14. En sevdiğin dondurma neyli? Mavi dondurma deyince “onun içinde ne var?” sorusuna fındık diye cevap verdi.


15. Büyüyünce ne olmak istiyorsun annecim? Doktor, Astronot


16. Doktor olunca ne yapacaksın kızım? Astronotları muayene edeceğim (bayıldım bu cümleye:) İkimiz de kahkahalara boğulduk:)


17. En sevdiğin kitabın? Minik masalları göstererek “bunlar” sonra da “Dünya Çocukları” dedi


18. En sevdiğin renk hangisi? Kırmızı, turuncu


19. En çok hangi oyunu oynamayı seversin? Evcilik oynmayı severim


20. Evimizde en sevdiğin oda hangisi? Benim odam dedi net bir şekilde..


2 yorum:

  1. Fethiye, çok güzel bir fikir!
    bende Emirhan tam konuştuğu vakit yapıp saklayayım :))

    YanıtlaSil
  2. Evet benim de çok hoşuma giden bir fikir olduğu için hemen uygulamak istedim:)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails