21 Aralık 2010 Salı

Oyun Hamurundan Kirpiler

Gülsimayla oyun hamuru çalışmamızın ilk başlarında hoşuna gitsin diye çiçek, sepet, çocuk, vs farklı şekiller yapmıştım. Bu şekilde davrandığımın yanlış olduğunu sonradan anladım.

Herşeyin en güzel şekilde yapılmasını isteyen mükemmelliyetçi kızım bundan sonraki oyunlarımızda "anne sen daha güzel yapıyorsun sen yap" deyince içim sızladı. En basit şekilleri onunla yapmaya başladık. Ve geçen gün önüne bir avuç kürdan getirdim. Ve bunları hamurun üzerine saplayarak kirpi yapabileceğini söyledim. Bütün kürdanları büyük bir hevesle eliyle düzelttiği hamurların üzerine sapladı. Ona sürpriz olarak aldığım oynayan gözleri takınca çok sevindi. Odasına koymamızı istedi.

İlk gün resmini çekemedim maalesef. Sonraki günlerde de kurumaya ve beyazlamaya başladığı için biraz eğri büğrü oldular. Ama yine de yayınlayayım yavrumun şaheserini:)

2 yorum:

  1. Ah Fethiye sorma aynı hatayı bende-bizde- yaptım malesef. Şimdi kendininkiler öyle olmayınca sinir krizine giriyor A.Y.
    artık bende oynarken yapamadığım anların vurgusunu yapıyorum.
    Gülsima' ya da maşallah çok tatlıymış :) kirpiside pek güzel olmuş.
    sevgiler.
    Esma

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Esma,

    İnsanın bilmeden yaptığı hatalar içini çok sızlatıyor maalesef. Ama yanlışın yanlış olduğunu sonradan da olsa öğrenmek ve buna göre davranışlarda bulunmak da güzel..
    Umarım ufkumuzu genişleten yeni bilgilerle her zaman kucaklaşabiliriz..
    A.Y.'yi de öpüyorum kocaman:)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails