31 Aralık 2010 Cuma

Gülsima'nın Doğumgünü Hediyesi


Bugün yılın son günü ve benim için de özel bir gün. Gülsima bugün anneannesinde kalmıştı. Teyzesiyle benim için doğumgünü sürprizi hazırlamışlar. Öğlende onu aradığımda "sana karton hazırlıyoruz" dedi Gülsima. Teyzesi sürprizi bozmamak için elinden telefonu hızlıca alıp bir şekilde kapattı. Akşam eve geldiğimde benim için hazırladıkları sürpriz hediyeyi verdiler. Çok ama çok mutlu oldum:) "Canım anneme" yazılı bir kart hazırlayıp içerisine de babası, ben ve Gülsima'nın olduğu resmi koymuşlar.


Ayşenur teyzemizin hediye olarak aldığı şık yüzük
ve babamın aldığı kırmızı-pembe karanfiller beni çok duygulandırdı.

Teyzemize her şey için çok teşekkür ediyorum.

Canım kızım, canım kardeşim ve canım ailem iyiki varsınız. Sizi çok seviyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails