12 Haziran 2010 Cumartesi

Kulaklarımız Küpeli

Gülsima'nın kulaklarını ne zamandır deldirmeyi düşünüyordum. Babannesi de sürekli "deldirin artık yavrumun kulaklarını" diyordu. Bir taraftan da Ayşe teyzem "siz onu beceremeyeceksiniz, ben götürüp deldireyim" diyordu:) Annem de biraz erken olduğunu düşünüyordu. Hani kulağını eller de yara yapar diye korkuyordu. Ama şu anda Gülsima bileziğe küpeye çok meraklı:) Kulağını elleyip de yara yapacağını pek düşünmüyorum. Aklı başında bir kız benim kızım:)

Biraz dolaşmak hem de birşeyler almak için dışarı çıktık yavrumla. Aslında hiç de aklımda yoktu kulak deldirme. Eczaneyi görünce aklıma geldi. Girdik Gülsimayla. Yavrum ilk başta ne olacağını anlamadı. Küpe yerine "tık" diye girince ağlamaya başladı. Diğer kulağını delerken de kıyameti kopardı. Ama bir süre sonra kulağında küpelerini görünce hoşuna gitti sanıırm. Eve gelirken bir apartmanın aynalı camına gidip "küpelerime bakıyom" demesi beni sevindirdi:)

Bu da küpemizin yakından görüntüsü. Kaanla da çok şeker çıkmışlar:)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails