14 Haziran 2010 Pazartesi

Piknik Maceramız

Her ay yaptığımız geleneksel kardeşler toplantısı bu ay annemlerde olacaktı. Havalar da ısınmaya başlamışken piknik yapalım dedi herkes. Teyzemler, dayımlar, çoluk çocuk herkes olacaktı her zamanki gibi.

Ümraniye'de "Kent Orman" diye bir piknik alanına gittik. Çocuklar herkes çok mutlu oldu. Gülsima da oynadı eğlendi, güzel bir uyku çekti ağaçların altında. İlk defa gördüğü salyangoz çok ilgisini çekti. Sürekli soruyor:) Ayrıca ağaçlarla insanlara bakıp "orman ailesi" demesi çok hoşumuza gitti:)

Ben de küçük bir kaza geçirdim maalesef. Latifle voleybol oynayalım dedik. Oynarken de "ben güzel voleybol oynarım, ne zamandır oynamıyordum" demiştim ki topa atlayıpla düşmem bir oldu. Ayağımı fena halde burktum. Üzerine zor bastım, çok acıdı. Piknik boyunca oturmak zorunda kaldım. Gülsima da çok üzüldü yavrucum. "Annemin ayağı acımıyoo, benim ayağım acıyooo" deyip durdu. Acısı dindi çok şükür. Piknik sonrası hastaneye gittik. İncinmiş, üç günlük raporla atlatacağım inşallah..

Bu güzel günden kalan orjinal resimleri de ekliyorum. Hayrunnisayla sohbetleri çok şeker görünüyor değil mi:)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails