24 Mayıs 2010 Pazartesi

Çıkarıp Giyinme

Minik kuşum bugün pantolonumu kendim giyeceğim diye tutturunca ben de müdahale etmedim. Önce pijamasını çıkarmasını istedim. Biraz uğraştıktan sonra çıkarmayı başardı. Sonra pantolonunu giymesi için eline verdim. Ben oturarak giymesini söyledim ama yavrucum büyükler gibi ayakta giyinmeye çalıştı. Ben başarılı olacağını pek tahmin etmiyordum ama onu kendi haline bıraktım. O sırada bir şey almak için öbür odaya gitmiştim. Geldiğimde kızım pantolonunu giymişti, sadece düğmelerini düğmelemek kalmıştı. Çok şaşırdığımı itiraf etmeliyim. Tebrik ettim kızımı ve sarıldım ona. "Anne ben büyüdüm, kıyafetlerimi kendim giyebiliyorum" dedi.

Daha sonra tişörtünü giymeye çalıştı. Kafasını ben geçirdim, kollarıyla uğraştı ama yanlış yerden soktu kolunu. Biraz daha uğraşmamız lazım sanırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails