8 Mayıs 2010 Cumartesi

Ezberlediğimiz Şiirler

Gülsimamız şiir de ezberlemeye başladı artık. Muştu Yayınları'nın "Vücudumuz" adlı boyama kitabında harika şiirler var.Göz, Burun, Kulak, Beslenme, Temizlik isimli bir çok şiir ezberledi. Okurken tam anlaşılmayabilir, biraz da şımararak okuduğundan şiirler birbirine girmiş:)




Anlaşılması açısından kızımın okuduğu şiirleri aşağıya yazıyorum:

GÖZ
Bunlar benim gözlerim, neşeyle gülerim
Bana gözlerimi verdiği için, Rabbimi çok severim.
Dünyamızı yaratmış, güzelliklerle donatmış,
Bizler görelim diye, O'nu sevelim diye.

KULAK
Bu benim kulağım, tüm sesleri onunla duyarım,
Annemin yavrum deyişini, minaredeki ezan sesini.
Ben kulağımı çok severim,
Bana kulak veren Allah'a çok teşekkür ederim.

BURUN
Bahar geldiği zaman, kırlarda dolaşırım,
Bu güzel burnumla ben, çiçekleri koklarım.
Burun vermiş bizlere, kokuları hissedelim diye,
Bizim güzel Rabbimiz, çok teşekkür ederiz.

2 yorum:

  1. Maşallah nasıl şeker bir kızmış böyle Gülsimacık .yeni bloğunuz hayırlı olsun...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederiz Melek teyzecik:)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails